Δευτέρα 14 Ιουλίου 2014

Hashtags Τί είναι και πώς δουλεύουν;



Ο απόλυτος οδηγός για τα hashtags!
Τί είναι το Hastag;
Το hashtag που αποτελείται από μία λέξη κλειδί όπου πριν από αυτήν υπάρχει το σύμβολο #, είναι το σύστημα του twitter για να κατηγοριοποιήσει και  να προσθέσει ετικέτες στο περιεχόμενό του. Σύμφωνα με το twitter, τα hashtags αφήνουν τους χρήστες να ορίσουν τα tweets τους με συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά. Στην πραγματικότητα όμως τα hashtags είναι κάτι πολύ περισσότερο. Τα hashtags αντικατοπρίζουν συζητήσεις, τάσεις, κινήματα κ.λ.π. Είναι ανοιχτά στο κοινό και βοηθούν τους χρήστες να αποκτήσουν ακόλουθους (followers).

Ποιες Ιστοσελίδες χρησιμοποιούν τα hashtags;
Αρχικά ξεκίνησαν από το twitter. Τώρα πλέον όμως χρησιμοποιούνται από πολύ μεγάλες ιστοσελίδες διότι έχουν εξελιχθεί σε φαινόμενο κουλτούρας. Μερικά από τα social networks που χρησιμοποιούν hashtags είναι το Facebook, Flickr, Instagram, Google+ και άλλα. Όταν κάνεις κλικ σε ένα hashtag σου εμφανίζεται μία λίστα όλων των ποσταρισμάτων που έχουν γίνει με το ίδιο hashtag. Αν το hashtag που κλίκαρες είναι πολύ δημοφιλές, θα σου εμφανιστούν οι χρήστες που έχουν αναρτήσει κάτι με αυτό και έχουν τη μεγαλύτερη επιρροή στην ιστοσελίδα.

Τί ακριβώς κάνουν τα hashtags;
Τα hashtags δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να προσθέτουν ενδιαφέροντα θέματα και κατηγορίες στο περιεχόμενό τους. Είναι σημαντικά για το seo γιατί βοηθούν το περιεχόμενο να παραμένει εμφανίσιμο σε συγκεκριμένα θέματα και κατηγορίες. Μετά από την πρώτη απόδοση που έχει ένα ποστ που κάνουμε στα κοινωνικά δίκτυα συνήθως το περιεχόμενο αυτό μένει εκεί και το τρώει η σκόνη. Με τα hashtags το συγκεκριμένο ποστ, αν είναι καλό, μπορεί να βρίσκεται σε συνεχείς εμφανίσεις λόγο της ποιότητάς του και βοηθάει πολύ στο remarketing, δηλαδή εμφανίζεται ξανά και ξανά σε χρήστες που ενδιαφέρονται για το συγκεκριμένο θέμα.

Πως διαλέγουμε ένα καλό hashtag;
Ο τύπος του hastag που θα διαλέξουμε ή θα χρησιμοποιήσουμε έχει να κάνει με τον στόχο που έχουμε. Για παράδειγμα αν θέλεις να χρησιμοποιήσεις ένα hashtag για ένα σεμινάριο που θα κάνεις που αφορά το εισόδημα από το σπίτι, τότε θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις ως hashtag κάτι αντίστοιχο π.χ. #εισόδημααπότοσπίτι ή #χρήματα.
Αν θέλουμε τώρα να προωθήσουμε ένα συγκεκριμένο πόστ που έχουμε κάνει, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ένα hashtag σχετικό  με το αντικείμενο και χωρίς να αναφέρεται σε συγκεκριμένη εταιρεία ή γεγονός.
Υπάρχουν διάφορα εργαλεία στο ίντερνετ που μπορούν να μας βοηθήσουν να δούμε τη δημοτικότητα που έχουν συγκεκριμένα hashtags, να δούμε tweets χρηστών που αναφέρονται σε αυτά αλλά και να μας γίνουν προτάσεις με διαφορετικά hashtags πάνω σε αυτό που θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε.

http://topsy.com/ Ένα καλό εργαλείο που μας δείχνει τη δραστηριότητα ενός hashtag στα κοινωνικά δίκτυα.
https://tagboard.com/ Κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά αλλά μας εμφανίζει τα αποτελέσματα σε πίνακες.
http://hashtagify.me/ Μας δίνει σχετικά hashtags να χρησιμοποιήσουμε.

Με τα hashtag μπορούμε να είμαστε μέρος παγκόσμιων συζητήσεων και ταυτόχρονα να ΄΄τραβάμε΄΄ χρήστες να δούν τα ποστ που κάναμε άρα και τις ιστοσελίδες μας. Είναι πλέον ένα απαραίτητο εργαλείο στο ίντερνετ μάρκετινγκ και βοηθάει τους χρήστες να ενημερωθούν περισσότερο γι'αυτό που τους ενδιαφέρει.