Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012

Τί έχω μάθει από την εργασία μέσω ίντερνετ

 Πραγματικά μπορεί κάποιος να κερδίσει χρήματα με εργασία μέσω ίντερνετ; Από την άνεση του σπιτιού του; Αυτή είναι μία ερώτηση που πολλοί κάνουν στον εαυτό τους.

 Υπάρχουν πολλά οφέλη που οδηγούν στην σκέψη αυτή. Η δυνατότητα να ταξιδεύεις παντού και να παίρνεις την δουλειά μαζί σου.. Να οργανώνεις εσύ τις ώρες που θα δουλέψεις και να είσαι το αφεντικό του εαυτού σου. Πραγματικά σημαντικά κίνητρα για κάποιον που θέλει να κάνει καριέρα σε αυτή τη βιομηχανία και πολλά πλεονεκτήματα που δεν θα μπορούσαμε να βρούμε πουθενά αλλού. Αν όμως νομίζετε ότι η εργασία μέσω ίντερνετ - δικτυακό μάρκετινγκ έχει να κάνει μόνο με τα χρήματα, τότε κάνετε μεγάλο λάθος! Σε αυτή την ανάρτηση θα μοιραστώ μαζί σας λίγο από την εμπειρία μου.

Ο Καινούργιος σου Εαυτός
Εκπαιδευτήκαμε σε ένα μοντέλο ζωής που περιλαμβάνει τις σπουδές μας στο πανεπιστήμιο, στην εξιδείκευση σε συγκεκριμένο τομέα με την ελπίδα να ξεκινήσουμε με μία δουλειά, σε μία ασφαλή εταιρεία, με εξασφαλισμένο μισθό. Να δουλέψουμε για τα υπόλοιπα 35 χρόνια της ζωής μας για να λάβουμε μία σύνταξη στα 2/3 του μισθού των αποδοχών μας. Ακόμα καλύτερα αν μπορούσες να μπεις στο δημόσιο. Τότε όχι απλά θα ήσουν εξασφαλισμένος αλλά θα ήσουν και πιο άνετος στον τρόπο άσκησης της δουλειάς σου. Από μικροί ακούγαμε την φράση ΄΄να διαβάζεις, να πάρεις καλούς βαθμούς για να μπεις στο πανεπιστήμιο..΄΄.

Και με τα όνειρά μας τί γίνεται; Πολλοί είναι αυτοί που έχουν ακολουθήσει αυτό τον τρόπο ζωής αλλά ξαφνικά διαπιστώνουν ότι κάτι δεν πάει καλά με αυτό το μοντέλο. Κάπου στη μέση αρχίζει το εσωτερικό μας εγώ και μας χτυπάει το καμπανάκι λέγοντάς μας ότι δεν είναι αυτό που θέλουμε. Καταλαβαίνουμε ότι αυτό το μοντέλο έχει αρχίσει και καταρρέει και βλέπουμε σαν μια καλή εναλλακτική την εργασία μέσα από το ίντερνετ. Διαβάστε εδώ για τα οφέλη της εργασίας στο δικτυακό μάρκετινγκ. Προφανώς τα πλεονεκτήματα που έχει η εργασία αυτή είναι πολλά και όλοι ξέρουμε ότι το ίντερνετ έχει απεριόριστες δυνατότητες. Αυτό σίγουρα όλοι το παραδέχονται. Το ίντερνετ έχει απεριόριστες δυνατότητες για αυτούς που έχουν απεριόριστες ικανότητες να το χειριστούν έτσι όπως πρέπει. Το μεγάλο ερώτημα εδώ είναι αν είμαι έτοιμος να βγω στην αγορά σε παγκόσμιο επίπεδο. Σίγουρα θα πρέπει να κάνω αλλαγές στον εαυτό μου. Εδώ δεν χωρούν εγωισμοί και απαιτείται μεγάλη πειθαρχία στην διαδικασία της δουλειάς μου. Υπομονή και επιμονή για την επιτυχία. 

Το να ασχολείσαι με εργασία μέσω ίντερνετ ή το δικτυακό μάρκετινγκ θα σε κάνει καλύτερο άνθρωπο.
Το να δημιουργήσεις μια ζωή καλύτερη για εσένα και τους γύρω σου θα σε κάνει σίγουρα καλύτερο άνθρωπο. Παρατηρούμε ανθρώπους πετυχημένους που γίνονται εγωπαθείς και άπληστοι όμως στην πραγματικότητα οι περισσότεροι άνθρωποι μετά την επιτυχία γίνονται πολύ γεναιόδωροι. Αυτό που ξεφεύγει από τους στενόμυαλους είναι το μυστικό που κρύβεται πίσω από την επιτυχία. Ο δρόμος που οδηγεί στην επιτυχία. Δεν τον βλέπουν γιατί προσπαθούν να απομυθοποιήσουν την επιτυχία. Βλέπουν τους άλλους να προσπαθούν και πρέπει να τους ΄΄κατεβάσουν΄΄. Αυτό γίνεται κυρίως για δύο λόγους. Ο πρώτος είναι ότι μερικοί ζηλέυουν γιατί προσπαθείς να πετύχεις και ο δεύτερος είναι ότι δεν πιστεύουν ότι θα πετύχεις. Έτσι λοιπόν προσπαθούν να σε αποθαρρύνουν. Οι άνθρωποι θα σε κρίνουν γιατί πιστεύουν ότι με αυτό τον τρόπο σε προστατεύουν. Αυτό όμως που δεν καταλαβαίνουν είναι ότι δεν χρειάζεσαι προστασία αλλά παρακίνηση γι'αυτό που κάνεις. 

Ποιος πραγματικά είμαι;
Έχω δαπανήσει τα τελευταία δέκα έτη της ζωής μου σε εκπαίδευση και πειράματα. Στην μελέτη της επιτυχίας. Είναι γεγονός ότι δεν κάθομαι ποτέ στ'αυγά μου όπως πολλοί μου λένε. Δεν θα έκανα καμία διόρθωση στα λάθη που έχω κάνει μέχρι τώρα, γιατί αυτά μου προσέφεραν την εμπειρία που έχω. Επειδή είχα μέχρι τώρα και κάποια επιτυχία, μπόρεσα και έκανα τη ζωή μου λίγο πιο άνετη. Έτσι λοιπόν, στην διαδικασία αυτή, αντιμετώπισα πολλές προκλήσεις και εμπόδια. Μόλις όμως διαπίστωνα ότι τα εμπόδια αυτά είναι μέσα στο μυαλό μου, αυτό ήταν και το τέλος τους. Από τη στιγμή που θα μάθουμε να αναγνωρίζουμε τα προβλήματα, δεν θα μπορεί να σταθεί τίποτα εμπόδιο στην επιτυχία μας. Η αποστολή μας είναι να βλέπουμε το εμπόδιο από άλλη οπτική γωνία και να το κάνουμε να δουλεύει για εμάς. Θα σας δώσω ένα παράδειγμα που θα σας φανεί οικείο. Έχουμε γύρω μας ανθρώπους που δηλώνουν απένταροι. Τώρα με την οικονομική κρίση αυτό ακούγεται ολοένα και περισσότερο. Αντί λοιπόν να αναρωτηθούμε για πιο λόγο φτάσαμε σε αυτό το σημείο, γιατί χρωστάμε σε δάνεια και κάρτες; Γυρίζουμε γύρω από το πρόβλημά μας και αυτό δημιουργεί ένα κόλλημα στο γεγονός ότι είμαστε οικονομικά νεκροί. Έτσι λοιπόν υπάρχουν πολλοί γύρω μας που ζουν σε μια τέτοια κατάσταση και γυρίζουν γύρω από τον φαύλο κύκλο της ζωής χωρίς να προσπαθούν έστω για μια διέξοδο από αυτό. Είναι σαν τα ποντίκια που γυρίζουν στον τροχό γύρω-γύρω.. Δαπανούν ενέργεια για τρέξιμο, αλλά πάντα βρίσκονται στο ίδιο σημείο. Αν βρίσκεστε σε αυτή την κατάσταση τότε τίποτα δεν θα αλλάξει στη ζωή σας.

Δουλεύοντας μέσω ίντερνετ ή στο δικτυακό μάρκετινγκ - Η δικιά σου ιστορία.
Έχω ξεπεράσει το σημείο της αναζήτησης αναγνώρισης εδώ και καιρό, αλλά δεν σας κρύβω ότι νιώθω περήφανος όταν άλλοι μιλούν για μένα, για την ιστορία μου, αναγνωρίζοντας την βοήθεια που τους έχω δώσει.  Σκεφτείτε λοιπόν τί μπορείτε να κερδίσετε με αυτό τον τρόπο εργασίας και δημιουργήστε την δική σας ιστορία. Ακόμα και αν δεν έχετε μεγάλα όνειρα, αυτά είναι τα πρώτα βήματα για μία μακροπρόθεσμη επιτυχία. Όταν εργάζεστε στην βιομηχανία αυτή, εκμεταλλεύεστε το χρονικό υπομόχλιο που βρίσκεται από πίσω. Αυτό σημαίνει ότι κάτι που κάνετε τώρα, έστω και το πρώτο σας βήμα.. θα σας αποδίδει για πάντα. Μετά έρχεται το επόμενο και το επόμενο.. και όλο και πιο κοντά βρίσκεστε στην επιτυχία και στην επίτευξη των στόχων σας. Σε οποιοδήποτε στάδιο επιτυχίας και αν βρίσκεστε, βλέπετε τα βήματα σας πίσω..




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου