Παρασκευή, 10 Αυγούστου 2012

Zeek Rewards Έρευνα και Ανάλυση σε Σχέση με καταγγελίες στο NC DOJ


 

Έρχονται μερικά νέα για τα γεγονότα πίσω από την έρευνα του NC DOJ (North Carolina Department of Justice) το τμήμα του υπουργείου Δικαιοσύνης στην Βόρεια Καρολίνα όπου εδρεύει η Rex Venture Group, θυγατρική εταιρεία του προγράμματος Zeek Rewards. Το NC DOJ έχει την αρμοδιότητα να δέχεται καταγγελίες από καταναλωτές και να ελέγχει εταιρείες για την προστασία των καταναλωτών. Αντίστοιχα τμήματα υπάρχουν σε οποιαδήποτε πολιτεία στις Η.Π.Α.
Τελευταία το NC DOJ στο απαντητικό του μήνυμα στον αυτόματο τηλεφωνητή αναφερόταν στο Zeek Rewards και παρέπεμπε τους καλούντες να υποβάλλουν τις καταγγελίες τους σχετικά με την εταιρεία. Τα πράγματα πήγαν όπως ακριβώς το περίμενα.. 
Οι πληροφορίες έρχονται από τον Troy Dooly, ιδρυτικό μέλος της παγκόσμιας ένωσης δικτυωτών/διανομέων του δικτυακού μάρκετινγκ.
Σε επικοινωνία που ήρθε με το γραφείο του NC DOJ, έθεσε τις εξής ερωτήσεις:
  1. Έχει το NC DOJ συγκεκριμένο μήνυμα για το Zeek Rewards;
  2. Αυτό είναι κοινή τακτική από το NC DOJ;
  3. Γιατί το NC DOJ έχει τον όρο ΄΄επένδυση΄΄ στο ηχογραφημένο μήνυμα;
  4. Έχει λάβει το NC DOJ αρκετές καταγγελίες για το Zeek Rewards;
  5. Βρίσκεται κάποια έρευνα από το NC DOJ σε εξέλιξη για το Zeek Rewards;
Εδώ βρίσκονται οι απαντήσεις που έλαβε στα παραπών καίρια ερωτήματα..

1. Ναι. Το γραφείο έχει συγκεκριμένο μήνυμα για το Zeek Rewards και αναφέρει το εξής: ΄΄Ευχαριστούμε που καλέσατε το τμήμα του Γενικού Εισαγγελέα για την προστασία των καταναλωτών στην Βόρεια  Καρολίνα για το Zeek Rewards. Δεν μπορούμε να σας πούμε αν θα επενδύσετε στο Zeek Rewards ή σε οποιαδήποτε άλλη εταιρεία. Αν θέλετε να υποβάλλετε καταγγελία αφήστε το όνομά και το email σας μετά τον χαρακτηριστικό ήχο ή επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας στο www.ncdoj.gov για να συμπληρώσετε την online φόρμα. Συγκεκριμένες οδηγίες για το πως δουλεύει η εταιρεία Zeek Rewards θα πρέπει να γίνουν απευθείας στην ίδια την εταιρεία. Ξανά, το γραφείο του Γενικού Εισαγγελέα δεν μπορεί να σας δώσει καμία συμβουλή για επένδυση ή ενασχόληση με κάποια εταιρεία και δεν συστήνουμε καμία εταιρεία ή πρόγραμμα. Παρ'ολα αυτά προτρέπουμε τους ανθρώπους να πραγματοποιήσουν την δική τους έρευνα πριν επενδύσουν σε κάποια επιχείρηση. Πολλές ερωτήσεις έγινα αν έχουμε λάβει καταγγελίες για το Zeek Rewards και σας ενημερώνουμε ότι έχουμε ορισμένες. Ευχαριστούμε και πάλι που επικοινωνήσατε με το γραφείο μας.΄΄
2. Ναι. Το γραφείο το κάνει αυτό με τα ηχογραφημένα μηνύματα όταν δέχεται πολλές κλήσεις για ερωτήσεις για συγκεκριμένη εταιρεία έτσι ώστε να μην απασχολούνται υπάλληλοι από την καθορισμένη εργασία τους.
3. Ο όρος ΄΄επένδυση΄΄ που χρησιμοποιείται στο ηχογραφημένο μήνυμα είναι ο όρος που χρησιμοποιούν τα άτομα που έρχονται σε επικοινωνία μαζί μας. Χρησιμοποιούμε αυτό τον όρο για να δίνουμε ακριβείς απαντήσεις σε αυτά που μας ρωτούν.
4. Ναι. Το γραφείο έχει λάβει 8 καταγγελίες και 23 ερωτήματα για το Zeek Rewards. Επίσης μεγάλο αριθμό τηλεφωνημάτων. Οι καταγγελίες γενικά αφορούν επιστροφές χρημάτων και ότι η εταιρεία δεν ανταποκρίθηκε σε αυτά που ήθελαν.
5. Ναι. Το γραφείο διεξάγει έρευνα για το Zeek Rewards και τις πρακτικές που δουλεύει.

Σε επικοινωνία του Troy Dooly με τον Greg Caldwell, διευθυντή του Zeek Rewards, δήλωσε τα εξής:
΄΄Μετά από ένα έτος και κάτι και με τζίρους πολλών εκατομμυρίων δημιουργήθηκαν οχτώ καταγγελίες. Μάλιστα η μία από αυτές ήταν μίας μητέρας που η κόρη της κέρδιζε χρήματα στο διαδίκτυο και ήθελε να ελένξει αν είμαστε νόμιμοι. Ναι, είμαστε νόμιμοι. Απαντούμε σε όλες τις καταγγελίες και έχουμε πολιτική ικανοποίησης. Έχοντας δουλέψει με τον Ken Kibly, υπεύθυνο για την ικανοποίηση αιτημάτων προς την εταιρεία, οποιοσδήποτε ζητήσει επιστροφή χρημάτων, την λαμβάνει απευθείας. Οι πλειοψηφία αυτών των αιτημάτων δημιουργήθηκαν από προβλήματα που υπήρξαν στα ηλεκρονικά πορτοφόλια (e-wallets), προβλήματα που αντιμετωπίσαμε όλοι μας. Οι 2 από τις 8 καταγγελίες προέρχονταν από μη συνεργάτες που ήθελαν να ελέγξουν την εταιρεία γιατί έβλεπαν τους γιους ή τις κόρες τους να είναι ευτυχισμένοι με την επιχείρησή τους. Το θέμα είναι ότι πάντα απαντούμε και πάντα θα είμαστε σε αυτή τη διαδικασία από ερωτήματα που έχουμε από αρμόδιους φορείς. Έτσι γίνεται όταν πράττεις το επιχειρείν και έτσι γίνεται στις επιχειρήσεις σήμερα. Διασφαλίζουμε ότι θα είμαστε πάντα ψηλά στις απαιτήσεις των καταναλωτών.΄΄

Δείτε το μήνυμα του Troy Dooly..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου