Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Η αποτυχία του Δικτυακού Μάρκετινγκ


Το δικτυακό μάρκετινγκ υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια. Πολλές φορές ο κόσμος πιστεύει ότι το δικτυακό μάρκετινγκ είναι απλώς ένα πρόγραμμα πυραμίδας το οποίο είναι παράνομο. Η αλήθεια είναι ότι το δικτυακό μάρκετινγκ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ. Είναι όμως αρκετά δύσκολο για τα άτομα που μπαίνουν σε μια εταιρία τύπου Herbalife, LR, WorldVentures να πετύχουν, γιατί πολύ απλά τα συστήματα αυτά έχουν σχεδιαστεί για να αποτυγχάνει η πλειοψηφία των ατόμων που εντάσσονται σε αυτά.
Το να κάνεις λίστες με ονόματα, να τους κυνηγάς μέρα και νύκτα και να προσπαθείς να τους πωλήσεις την “ευκαιρία” σου, σε αφήνει στο τέλος της ημέρας απογοητευμένο και χωρίς φίλους. Όλοι σε αποφεύγουν, γιατί πολύ απλά δεν τους αφήνεις στην ησυχία τους. Είσαι αυτός που κυνηγά τα λεφτά τους. Έτσι μετά από μερικούς μήνες άγονης προσπάθειας τα παρατάς και βγαίνεις από όποιο πρόγραμμα ήσουν συνεργάτης. Αυτός βασικά είναι ο λόγος που αυτές οι εταιρίες έχουν τόση μεγάλη επιτυχία. Περίπου το 97% των ανθρώπων που ασχολούνται αποτυγχάνουν.
Το βασικό ερώτημα που πρέπει να κάνουμε στον εαυτό μας είναι γιατί? Πώς γίνεται μερικοί άνθρωποι να το κάνουν με απόλυτη επιτυχία και οι υπόλοιποι να αποτυγχάνουν? Η απάντηση είναι αρκετά απλή. Επειδή όσοι ασχολούνται δεν το παίρνουν στα σοβαρά. Βλέπουν αυτή τη χρυσή ευκαιρία σαν χόμπι, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις. Αυτή είναι η δική τους επιχείρηση αλλά δεν το καταλαβαίνουν. Ο απώτερος σκοπός είναι να βγάλουν τα χρήματα που έδωσαν στην αρχή. Το 90% των ανθρώπων που θα δουν την παρουσίαση τους θα τους απορρίψουν.
Πηγή:  http://michalistaliadoros.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου